.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

داستان روز(16)

 

 

عنوان:وام فوری 5000 دلاری

 

 

مردی شیک‌پوش داخل بانکی در منهتن نیویورک شد و یک بلیط از دستگاه گرفت. وقتی شماره‌اش از بلندگو اعلام شد بلند شد و پیش کارشناس بانک رفت و گفت که برای مدت دو هفته قصد سفر تجاری به اروپا را دارد و به همین دلیل به یک وام فوری به مبلغ 5000 دلار نیاز دارد. کارشناس نگاهی به تیپ و لباس موجه مرد کرد و گفت که برای اعطای وام نیاز به قدری وثیقه و گارانتی دارد و مرد هم سریع دستش را کرد توی جیبش و کلید و مدارک ماشین فراری جدیدش را که دقیقاً جلوی در بانک پارک کرده بود به کارشناس داد و رئیس بانک هم پس از تطابق مشخصات مالک خودرو با وام مرد موافقت کرد آن هم فقط برای دو هفته. کارمند بانک هم سریع کلید ماشین گران‌قیمت را گرفت و ماشین را به پارکینگ بانک در طبقه پائین انتقال داد.

 

مرد بعد از دو هفته همانطور که قرار بود برگشت و 5000 دلار + 15.86 دلار کارمزد وام را پرداخت کرد. کارشناس رو به مرد کرد و از قول رئیس بانک گفت: «از این که بانک ما ر1 انتخاب کردید متشکریم.» و گفت: «ما چک کردیم و معلوم شد که شما یک مولتی میلیونر هستید. ولی فقط من یک سوال برایم باقی مانده که با این همه ثروت، چرا به خودتان زحمت دادید که 5000 دلار از ما وام بگیرید؟»

 

مسافر نگاهی به کارشناس بیچاره کرد و گفت: «تو فقط به من بگو کجای نیویورک می‌توانم ماشین 250.000 دلاری را برای 2 هفته با اطمینان خاطر و با فقط 15.86 دلار پارک کنم!»

 

[ جمعه 1 آذر 1392برچسب:,

] [ 12:31 ] [ عرفان ]

[ ]

شاگردان ولاسکو حریف قهرمان المپیک نشدند

شاگردان ولاسکو حریف قهرمان المپیک نشدندتیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه در رقابت‌های قهرمان قاره های جهان با نتیجه 3بر صفر مقابل روسیه شکست خورد.

 

به گزارش نامه نیوز، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در جام قهرمان قاره قاره‌ها به مصاف تیم قدرتمند روسیه رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر مغلوب این تیم قدرتمند شد.

 

 

تیم ملی والیبال ایران در شروع این دیدار با ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی، عادل غلامی، فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف بازی را آغاز کرد.

 

 

ست اول: 25- 23 روسیه

 

دو تیم نمایش پایاپایی را در شروع این دیدار به نمایش گذاشتند. هر دو تیم تا حد زیادی احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند. میخایلوف بازیکن دو متر و 18 سانتی متری روسیه به خوبی با آبشارهای قدرتی خود دریافت‌های ایران را از کار می‌انداخت و امتیاز می‌گرفت. در مقابل مجتبی میرزاجانپور که در این دیدار از ابتدا در زمین قرار گرفته بود در مصاف با موزرسکی ستاره والیبال روسیه و جهان موفق بود. شهرام محمودی و میرزاجانپور از چپ و راست با آبشارهای فنی خود روی دست دفاع روی تور حریف امتیاز می‌گرفتند. در شرایطی که تیم ایران خوب امتیاز می‌گرفت روسیه هم اشتباه می‌کرد تا دو تیم هم‌پای هم پیش روند. هیچ یک از مربیان وقت استراحت نمی‌گرفتند. سعید معروف سعی می‌کرد تمام دریافت‌های سالم را برای سرعتی‌های ایران جفت و جور کند. موسوی هم می‌دانست که چطور باید دفاع بلند قامت حریف را جا بگذارد. ایران سه امتیاز از حریف عقب افتاد اما به بازی برگشت. میرزاجانپور ستاره ست نخست ایران بود. پدیده‌ای که حتی از روسیه امتیاز مستقیم سرویس می‌گرفت. دفاع کناری ایران در این مسابقه مسئولیت سنگینی داشت. بار سنگینی در دفاع روی تور بر دوش غلامی و موسوی بود. سرمربی تیم روسیه سرانجام در امتیاز 20 -20 وقت استراحت گرفت و نتوانست بیش از این برابر ولاسکو مقاومت کند. روس‌ها در امتیاز های پایانی سه امتیاز از ایران جلو افتادند اگر چه بازی تماشایی فرهاد قائمی ایران را به بازی برگرداند اما در نهایت این روس ها بودند که با اتکا به بازی خوب ماکسیم میخایلف که به تنهایی 9 امتیاز را گرفت در ست نخست پیروز شدند.

 

 

ست دوم: 25 -23 روسیه

 

بازی همچنان پایاپای برای دو تیم پیش می‌رفت. بازیکنان و کادر فنی تیم‌های ایران و روسیه خیلی خوب یکدیگر را می‌شناختند. روسیه در فاکتور قد کاملا از ایران برتر بود. در حالی که حریف سعی می‌کرد روند بازی را به سود خود تمام کند چند اشتباه ساده از میرزاجانپور و معروف روسیه را جلو انداخت. البته پاسور باهوش تیم ملی سعی کرد با انداختن جای خالی اشتباه خود و اختلاف امتیاز را جبران کند. دو تیم هم پای هم پیش می‌رفتند. هر اشتباه می‌توانست به قیمت از دست دادن یک ست تمام شود. موزرسکی و میخایلف مهار نشدنی بودند. دو تیم نمایش خوبی در سرویس نداشتند. تیم ایران روی پاس های بریده و کارهای سرعتی خیلی خوب نتیجه می گرفت. اما در باس های بلند قدرتی های ایران کاری از پیش نمی‌بردند.

 

تجربه بالای بازیکنان روسیه موجب می‌شد که در امتیازهای پایانی باز هم ایران عقب بیفتد. شهرام محمودی سعی می‌کرد با هوشنمدی از دست بازیکنان روسیه امتیاز بگیرد. میخایلف در منطقه چهار زمین ایران جولان می‌داد. تمام آبشارهایش را به امتیاز تبدیل می‌کرد. قائمی و ظریف به سختی توپ گیری می کردند. ایران سه امتیاز از حریف عقب افتاده بود. روسیه در آستانه پیروزی در ست دوم بود. فرهاد قائمی همچنان سرویس های خوبی می زد. اما بازی پرنوسان میرزاجانپور و جا ماندن او از پاس های سعید معروف باز هم امتیاز پایانی را به سود روسیه تمام کرد. روسیه در ست دوم با امتیاز 25 – 23 پیروز شد.

 

ست سوم 25 - 19 روسیه

ملی پوشان والیبال ایران در ست سوم چیزی برای از دست دادن نداشتند. چند اشتباه از روسیه ایران را سه امتیاز جلو انداخت اما قدری نا هماهنگی در تیم ایران نیز موجب شد که روسیه به بازی برگردد. دو تیم از اشتباه های یکدیگر بهره می بردند. دریافت های ناقص ایران اجازه حملات کوبنده را به قدرتی ها نمی داد. معروف همچنان سعی می کرد روی سرعت کار کند. میرزاجانپور بر خلاف ست نخست مسابقه عملکرد قابل قبولی نداشت. ولاسکو مجبور شد که او را با زرینی تعویض کند. میخایلف از کنار آنتن راحت و بی دردسر آبشار می زد. بازیکنان بلند قامت روسیه کاملا برتری خود را به تیم ایران تحمیل کرده بودند. ولاسکو رحمان داودی را به جای شهرام محمودی به میدان فرستاد. انکار بازی قفل شده بود. روسیه قهرمان المپیک و لیگ جهانی سر تسلیم شدن نداشت. ایران در ست های اول و دوم مسابقه بازی به مراتب بهتری را به نمایش گذاشت. به هر حال در ست سوم مسابقه نیز با امتیاز 25 - 19 شکست خورد.

 

 

تیم ملی والیبال ایران فردا به مصاف امریکا می رود.

[ جمعه 1 آذر 1392برچسب:,

] [ 12:7 ] [ عرفان ]

[ ]

شهریاری: دیگر یکی از قدرت‌های جهان هستیم نه پدیده

شهریاری: دیگر یکی از قدرت‌های جهان هستیم نه پدیده

سرپرست تیم ملی فوتبال ساحلی می‌گوید تیم ایران دیگر به عنوان پدیده مطرح نیست و دنیا آن را به عنوان یکی از قدرت‌های برتر می‌شناسد، از همین رو باید حمایت‌ها از فوتبال ساحلی افزایش پیدا کند.

به گزارش شفقنا ورشی، پریا شهریاری، درباره صعود تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به دور نیمه نهایی رقابت‌های قهرمان قاره‌ها در امارات تصریح کرد: از دو سال پیش با اوکتاویو برنامه‌ دو ساله‌ای را طراحی کردیم و هدف‌مان موفقیت در جام‌جهانی تاهیتی بود. به هر حال بعد از چند سال که زنگ تفریح تیم‌ها در جام جهانی بودیم در تاهیتی برای اولین بار به جمع 8 تیم راه یافتیم. بعد از این بازی‌ها ملی‌پوشان تنها دو هفته استراحت داشتند و برای حضور در جام بین قاره‌ای نزدیک به دو ماه با بازبینی فیلم‌ها و تمرین‌های مستمر، روی نقاط ضعف کارشان کردند. با این حال معتقدم مسیر طولانی پیش رو داریم و همه باید در این راه به ما کمک کنند.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی در بازی‌های امارات در پاسخ به این پرسش که آیا پاداشی برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده یا نه عنوان کرد: فدراسیون فوتبال نگاه ویژه‌ای به فوتبال ساحلی داشت و ما طبق برنامه‌ریزی که از دو سال پیش داشتیم پیش رفتیم. هرچند دوست داشتیم حاصل کارمان را در جام جهانی ببینیم ولی با این حال پیروزی‌های ارزشمندی در امارات هم کسب کردیم. از طرفی برگزاری 29 اردو در دو سال اخیر هزینه زیادی را برای فدراسیون داشته است. همچنین برای بردهایی که در جام بین قاره‌ای کسب شد، پاداشی پرداخت کرده‌ایم.

وی از گفتن مقدار مبلغ این پاداش امتناع کرد و افزود: اجازه دهید مبلغ را نگویم اما پاداش‌ها طوری پرداخت شد که بازیکنان راضی‌اند. پیروزی مقابل برزیل و روسیه حتی روی کاغذ هم ساده نیست و پیش‌بینی نمی‌شد. این دو تیم دو قدرت برتر جهان محسوب می‌شوند و با هیچ پاداشی نمی‌توان زحمت ملی‌پوشان را پاسخ داد. از بابت بقیه مسابقه‌ها هم خیالتان راحت باشد و ما در صورت موفقیت‌های دیگر ملی‌پوشان پاداش‌هایی به آنان پرداخت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعد از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازی‌های بین قاره‌ای حریف امارات در این مرحله شد.

شهریاری درباره این بازی تصریح کرد: امارات در کنار ایران و ژاپن جزو سه قدرت اول آسیا محسوب می‌شود. مارسلو مندز مربی برزیلی این تیم که یک دوره آموزشی هم در ایران داشت، مربی باتجربه‌ای است. او همچنین در گذشته دستیار اوکتاویو بوده است. در مجموع می‌توانم بگویم امارات با وجود اینکه یکی از تیم‌های قوی آسیا محسوب می‌شود اما به ایران نمی‌رسد و ما امیدواریم با پیروزی مقابل آن‌ها فینالیست شویم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اضافه کرد: فوتبال ساحلی پیشرفت بسیاری در کشورمان داشته است. امیدوارم در آینده نیز در این رشته سرمایه‌گذاری شده و به آن توجه ویژه‌ای کنند. بخصوص در استادیوم‌های مخصوص فوتبال ساحلی انتظار داریم وزارت ورزش همان طور که ورزشگاه‌های فوتبال را مجهز می‌کند نگاه ویژه‌ای هم به این رشته داشته باشد. در حال حاضر دیگر نمی‌توان گفت فوتبال ساحلی ما خودش را به عنوان پدیده معرفی کرده بلکه ما به طور قطع یکی از قدرت‌های جهان محسوب می‌شویم.

وی در پایان درباره پخش زنده بازی‌ها از شبکه سه و تاثیری که این موضوع روی روحیه و انگیزه ملی‌پوشان داشته به ایسنا گفت: به یاد دارم دو سال پیش در اولین جلسه‌ام با ملی‌پوشان بحث عدم پخش بازی‌های فوتبال ساحلی مطرح شد و آن‌ها ناراحتی خودشان را از این اتفاق ابراز کردند. آن‌ها می‌گفتند 8 سال در تیم ملی حضور دارند ولی حتی در شهرشان هم کسی آن‌ها را نمی‌شناسد. ولی به لطف خدا توانستیم طی مذاکراتی که با صداوسیما انجام دادیم پخش بازی‌ها را بگیریم و می‌توان گفت تمام بازی‌های فوتبال ساحلی در دو سال اخیر از تلویزیون پخش شده است. این موضوع روی روحیه بازیکنان هم قطعا تاثیر می‌گذارد و خدا را شکر آن‌ها نیز ابراز رضایت می‌کنند.

[ جمعه 1 آذر 1392برچسب:,

] [ 12:6 ] [ عرفان ]

[ ]

برنامه سفر نبي و کي‌روش به برزيل

برنامه سفر نبي و کي‌روش به برزيل

مهدي محمدنبي و کارلوس کي‌روش در سفر به به برزيل از کمپ تمريني سائوپائولو بازديد مي‌کنند.

به گزارش شفقنا ورزشی، مهدي محمدنبي و کارلوس کي‌روش در سفر به به برزيل براي شرکت در مراسم قرعه‌کشي جام جهاني 2014 از کمپ تمريني سائوپائولو که براي تيم ملي در نظر گرفته شده است بازديد خواهند کرد.

دبير کل فدراسيون فوتبال و سرمربي تيم ملي کشورمان اول دسامبر(10 آذر ماه) به برزيل سفر خواهند کرد و 6 دسامبر (15 آذر ماه) نيز در مراسم قرعه‌کشي شرکت مي‌کنند. کي‌روش و نبي قرار است در اين سفر ابتدا از کمپ تمريني سائوپائولو بازديد کنند تا از شرايط آن با خبر شوند. تيم ملي قرار است سومين و آخرين اردوي تمريني خود پيش از جام جهاني را در اين کمپ برگزار کند.

همچنين با هماهنگي‌هايي که بين فدراسيون فوتبال و سفارت ايران در برزيل صورت گرفته کي‌روش و نبي ملاقات‌هايي با مقامات محلي سائوپائولو براي همکاري‌هاي هرچه بيشتر بين تيم ملي و مقامات سائوپائولو خواهند داشت و پس اين اين بازديد و ملاقات‌ها روز 6 دسامبر در محل قرعه‌کشي حاضر خواهند شد.

دبير کل فدراسيون فوتبال کشورمان به همراه کي‌روش نماينده ايران در مراسم قرعه‌کشي خواهند بود و در بخش پاياني سفر نيز قرار است در جلسه توجيهي مسابقات جام جهاني 2014 برزيل شرکت کنند.

براساس گزارش تسنیم، نبي و کي‌روش 16 يا 17 آذرماه به تهران باز مي‌گردند تا برنامه‌هاي تيم ملي براي برگزاري اردو و بازي‌هاي تدارکاتي هماهنگ کنند.

[ جمعه 1 آذر 1392برچسب:,

] [ 12:3 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه