.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

متلک پسر بازیکن استقلال به قلعه‌نویی + تصویر

پسر پژمان نوری در تمرین استقلال به سرمربی این تیم حرف های جالبی زد.

 

 
در تمرین استقلال پس از دربی امیر قلعه نویی سرگرم بازی با پسر حاضر جواب پژمان نوری بود.
 
جالب اینجا بود که پسر نوری تحلیل خوبی از دربی داشت و طبق خبری که شفقنا منتشر کرده است، به سرمربی آبی ها تاکید کرد اگر بازیکنان دیگر استقلال مثل پدرش بازی می کردند، استقلال در دربی به پیروزی می رسید.
 
جالب تر اینکه وقتی قلعه نویی خطاب به نوری گفت که از پسر بامزه اش خوشش آمده پسر بازیکن آبی ها گفت: امامن از شما خوشم نمی آید چون پدرم را مجبور کردید موهایش را کوتاه کند!

[ دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:53 ] [ عرفان ]

[ ]

آخرین کری فتح‌الله‌زاده: استقلال 7-8 خلعتبری دارد

علی فتح‌الله‌زاده با حضور روی خط تلفنی برنامه ورزش و مردم در مورد حضور محمدرضا خلعتبری در داربی و رسیدن ITC او گفت: «خیلی خوشحالم ITC خلعتبری رسید. خدمت علی دایی جسارت نمی‌کنم اما از او خواهش می‌کنم از خلعتبری استفاده کند. استقلال 7-8 خلعتبری دارد و خوشحالیم که به پرسپولیس هم یک خلعتبری آمد.» این آخرین کری‌خوانی مدیرعامل استقلال قبل از داربی77 بود.

[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:28 ] [ عرفان ]

[ ]

اظهار لطف(!) هواداران به کعبی/استقلالی‌ها علیه ضارب خسرو حیدری

خبر غیبت خسرو حیدری در داربی 77 بسیاری از هواداران استقلال را شوکه کرد و باعث شد آنها از این بابت احساس نگرانی کنند. در همین راستا روز گذشته بسیاری از وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های محل اجتماع هواداران استقلال به پایگاهی برای حمله به حسین کعبی تبدیل شده بود. بازیکن استقلال صنعتی خوزستان که هفته گذشته روی پای خسرو تکل زده باعث مصدومیت این بازیکن شده بود، در پست‌ها و کامنت‌های هواداران تیم آبی پایتخت مورد هجوم شدید قرار گرفت. این در حالی است که برخی از استقلالی‌ها هم نسبت به مصدومیت حیدری به دیده تردید نگاه می‌کردند و معتقد بودند غیبت چهار باره این بازیکن در داربی‌ها کمی مشکوک است.

[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:27 ] [ عرفان ]

[ ]

دردسرهای اسکوکیچ در بندر:اتهام کم‌کاری به مدافعان از سوی آقای گزارشگر

اصولا گزارشگران بومی که نفوذ زیادی هم روی افکار عمومی استان‌های خودشان دارند، وقتی مجاب شوند توی کار مربی یا مدیر بگذارند، به راحتی این ایده را پیاده می‌کنند
 
 

قانون‌آنلاین- شکست سنگین ملوان برابر سایپا باعث خشم شدید انزلی‌چی‌ها شد، به طوری که حتی گزارشگر بومی این بازی هم نتوانست خودش را کنترل کند و جملات انتقادی عجیبی را به زبان آورد. بعد از گل سوم تیم میهمان، گزارشگر این بازی به شکلی تلویحی مدافعان ملوان را به کم‌کاری متهم کرد: «این صحنه خیلی عجیب بود. قباخلو توپ را  گرفت، راحت حرکت کرد و گل سوم را پایه گذاشت. مدافعان ملوان خیلی قشنگ و آسوده ایستادند و صحنه را فقط تماشا کردند. خیلی عجیب است.» انتقادات او البته به همین جا ختم نشد: «هر کجا را که نگاه می‌کنی ملوان مشکل دارد. نمی‌شود که یکدفعه تیم را جوان کرد. جوانگرای اصول خاص خودش را دارد.» و بعد از سوت پایان مسابقه: «تماشاگران اصلا شادمان نیستند و به شدت از این وضعیت گله دارند.» اصولا گزارشگران بومی که نفوذ زیادی هم روی افکار عمومی استان‌های خودشان دارند، وقتی مجاب شوند توی کار مربی یا مدیر بگذارند، به راحتی این ایده را پیاده می‌کنند و حسابی خودی نشان می‌دهند. 

[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:26 ] [ عرفان ]

[ ]

دایی و قلعه‌نویی؛ هفت سال بعد از جنگ!

امیر قلعه‌نویی یک بار دیگر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با پرسپولیس به علی دایی  حال داد. او عصر پنجشنبه برای چندمین مرتبه مدعی شد همه اهالی فوتبال ایران باید کاری کنند که دایی رییس AFC شود. سرمربی استقلال ظرف سال‌های اخیر به دفعات شهریار را مورد لطف خودش قرار داده و به عنوان مثال چندین بار از همین جمله استفاده کرده است. او همچنین چند روز قبل از داربی در دیدارش با بازیکنان تیم نوجوانان به آنها توصیه کرده بود مثل دایی تحصیل کنند. این در حالی است که دایی و قلعه‌نویی هفت سال پیش یک اختلاف حاد را از سرگذراندند. آن روزها امیر سرمربی تیم ملی شده بود و در بدو کار برای به رخ کشیدن قدرتش دایی را از لیست تیم ملی خط زد. در آن زمان این اولین بار بود که دایی به اردوهای تیم ملی دعوت نمی‌شد و به این ترتیب دوران حضور او در این تیم برای همیشه به پایان رسید؛ البته به شکلی نه چندان محترمانه و قابل قبول. امروز این دو مربی برای اولین بار در داربی تهران روبروی هم می‌ایستند.

[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:26 ] [ عرفان ]

[ ]

قرصی که از معده پیامک می‌فرستد

دانشمندان آمریکایی در حال کارآزمایی قرص جدیدی هستند که می‌تواند از داخل معده برای خانواده و پزشک معالج بیمار پیامکی را از چگونگی مصرف شدن خود ارسال کند.
  
 قرصی که از معده پیامک می‌فرستد

دانشمندان آمریکایی در حال کارآزمایی قرص جدیدی هستند که می‌تواند از داخل معده برای خانواده و پزشک معالج بیمار پیامکی را از چگونگی مصرف شدن خود ارسال کند.
 
 
محققان شرکت سلامت دیجیتال پروتئوس امیدوارند این قرص‌ها بتوانند برای کاهش تعداد دفعات هدر رفتن دارو در سال و هچنین آگاه سازی
 خانواده در مورد نحوه مصرف شدن کامل دارو توسط اقوام مسن مورد استفاده قرار بگیرند. هر قرص حاوی حسگری است که پس از بلعیده شدن و برخورد با اسید معده یک سیگنال به چسب متصل به بیمار ارسال می‌کند. این چسب سپس پیام دریافتی را از طریق یک پیامک یا ایمیل ارسال کرده و از مصرف شدن قرص خبر می‌دهد. این حسگر به اندازه یک دانه شن بوده و به همراه مس و منیزیم که در زمان تماس با اسید معده یک مدار الکتریکی را تشکیل می‌دهند، در قرص جا داده شده است. این مدار الکتریکی نیروی حسگر را تامین می کند.
قرص دیجیتالی جدید به عنوان یک قرص اضافی در کنار یک داروی عادی فشار خون بالا مورد کارآزمایی قرار گرفت، اما امید است که از این دارو بتوان در آینده در داروهای فعال استفاده کرد. به ادعای محققان، این دارو می‌تواند میلیون‌ها پوند برای بیمه خدمات درمانی در زمینه داروهای تلف شده صرفه‌جویی به همراه داشته و همچنین به پزشکان در کسب اطمینان از تکمیل شدن دوره درمانی بیماران کمک کند. همچنین خانواده‌ها می‌توانند از این فناوری برای نظارت بر اقوام مسن که ممکن است قرص‌های متعدد خود را به اشتباه مصرف کنند، استفاده کنند. محققان امیدوارند کارآزمایی این قرص از سال آینده برای بیماران مبتلا به نارسایی قلبی در انگلیس آغاز شود.

[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:25 ] [ عرفان ]

[ ]

پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها درباره دربی 77

به گزارش مشرق، نزدیکی‌های شهرآورد پایتخت همه جا از این بازی صحبت می‌شود و هیچ محفلی نیست که چند ورزش‌دوست در آن حاضر باشند و کار به کری‌خوانی نکشد. در این اوضاع و احوال با چند پرسپولیسی و استقلالی قدیمی صحبت کردیم و نظرشان را درباره نتیجه بازی جویا شدیم.

 پرسپولیسی‌های قدیمی هنوز هم قلبشان برای موفقیت تیم محبوب خود می‌تپد. آنها در آستانه شهرآورد 77 یکصدا با هم از پیروزی سرخپوشان سخن می‌گویند. هرچند در میان آنها کسی هم هست که رای به تساوی این دیدار می‌دهد.

آنچه در ادامه می‌خوانید پاسخ چند پرسپولیسی قدیمی به دو پرسش ایسنا است؛ 1) نتیجه و کیفیت داربی 77 را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ 2) برگ برنده پرسپولیس در این دیدار چیست؟

 

 

  پیش‌بینی بازی برگ برنده پرسپولیس
مهدی تارتار اگر هر دو تیم بدون ترس بازی کنند، پرسپولیس می‌تواند با جسارت بیشتری بازی کند و به همین دلیل می‌تواند برنده بازی باشد. فکر می‌کنم پرسپولیس برنده می‌شود. برگ برنده پرسپولیس در داربی، نتیجه دیدار قبلش برابر فولاد است. پرسپولیس برابر فولاد با انگیزه بالا پیروز شد و حالا شرایط روحی و روانی بهتری نسبت به استقلال دارد.
حمید درخشان داربی بازی جداگانه‌ای است چون تماشاگر زیادی دارد و حساسیت برای هر دو تیم بالاست. تیمی موفق می‌شود که خود را از نظر روحی و روانی آماده کند، از بازیکنان با تجربه بیشتری استفاده کند و از فرصت‌هایش به خوبی استفاده کند. هر دو تیم در این بازی برگ برنده دارند اما من وارد بحث فنی نمی‌شوم!
محمد زادمهر پرسپولیس برابر فولاد بهترین بازی فصل خود و استقلال برابر استقلال خوزستان بدترین بازی فصل خود را انجام دادند. پرسپولیس تیم جوانی است و استقلال بازیکنان باتجربه بیشتری دارد. هر دو تیم نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی دارند و به همین دلیل بازی حساسیت زیادی دارد. هر دو تیم مرکز بازی را فشرده می‌کنند که این کار احتمالا به تساوی کشیده شدن بازی را بالا می‌برد مگر اینکه روی ضربات ایستگاهی تیم‌ها به گل برسند. برگ برنده پرسپولیس، تیم بودن آن است.
رضا شاهرودی پرسپولیس داربی را با نتیجه یک بر صفر می‌برد. به نظرم مهدی سیدصالحی می‌تواند برگ برنده پرسپولیس باشد.
فرشاد پیوس پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک برنده می‌شود. پرسپولیس سه برگ برنده دارد؛ اول اینکه روحیه بالا دارد، دوم اینکه خلعتبری به بازی رسید که باعث می‌شود هواداران بیشتر تشویق کنند و سوم اینکه پرسپولیس ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد.
مرتضی فنونی‌زاده پرسپولیس هفته قبل برابر فولاد مثل دهه 60 بازی کرد. اگر عالیشاه در داربی بود خیلی خوب می‌شد. همچنین می‌دانم که دایی آنقدر باتجربه است که از خلعتبری در ترکیب ثابت استفاده نکند. اگر پرسپولیس خسرو حیدری را از کار بیندازد، 70 درصد قدرت استقلال کم می‌شود. خط دفاعی پرسپولیس در این فصل خیلی منسجم کار کرده و مشکلی ندارد اما برگ برنده پرسپولیس می‌تواند خط هافبک و حمله این تیم باشد.
مرتضی کرمانی‌مقدم با بردی که پرسپولیس برابر فولاد کسب کرد، روحیه خیلی خوبی دارد. حیف که عالیشاه در داربی نیست چون حضورش خیلی به نفع تیم بود. روحیه پرسپولیس خوب است و این مساله پیروزی را برای این تیم رقم می‌زند. خط حمله پرسپولیس در داربی برگ برنده این تیم خواهد بود.
جواد منافی داربی شرایط خاصی دارد و با بازی‌های دیگر فرق می‌کند. احساس می‌کنم بازی خوبی می‌شود که مردم از آن لذت می‌برند. ان‌شاءالله نتیجه‌اش هم به سود پرسپولیس است. در این بازی هر تیمی که آرامش بیشتری داشته باشد و با برنامه بازی کند، برنده می‌شود. تیمی که می‌خواهد پیروز شود باید دست از بازی احساسی بردارد چون این کار باعث می‌شود که برنامه‌ها آنطور که طراحی شده‌اند اجرا نشوند. همچنین جوان‌های پرسپولیس، برگ برنده این تیم هستند.
رضا وطنخواه با تیتر درشت بنویسید که من نتیجه داربی را بعد از بازی اعلام می‌کنم! (با خنده) فکر می‌کنم آنهایی که نتیجه را پیش‌بینی می‌کنند جادوگر هستند! چون نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. نکته مهم این است که اگر تیم‌ها دست از احتیاط بردارند بهتر است چون تماشاگران به ورزشگاه می‌آیند که بازی خوب و پرگل ببینند و فرقی نمی‌کند که کدام تیم می‌برد. مربیان باید احتیاط را کنار بگذارند. برگ برنده پرسپولیس سیدصالحی است. من از وقتی او را در تلویزیون دیدم خوشم آمد. او در زمین هرچه در توان دارد خرج می‌کند. اگر پرسپولیس در کنار سیدصالحی دو نفر را داشته باشد که ضربات سر او را ریباند کنند، موفق می‌شود. دوست داشتم عالیشاه هم در داربی بازی می‌کرد.

 


به گزارش مشرق، استقلالی‌های قدیمی هم از پیروزی آبی پوشان با اطمینان و بیان نام گلزنان سخن می‌گویند. هرچند در میان آنها هم برخی رای به تساوی این دیدار می‌دهد.
آنچه نیز در ادامه می‌خوانید پاسخ چند استقلالی قدیمی به دو پرسش ایسنا است؛ 1) نتیجه و کیفیت داربی 77 را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ 2) برگ برنده استقلال در این دیدار چیست؟

 

 

 

 

  پیش بینی برگ برنده استقلال
پرویز مظلومی استقلال2-پرسپولیس صفر زوج مجیدی و برهانی و برهانی می تواند برای پرسپولیس، زنگ خطر بزرگی باشد
محمود فکری بازی های این دو تیم همیشه غیر قابل پیش بینی بوده و من نمی توانم به عنوان یک اهل فن مثل مردم عادی نتیجه را پیش بینی کنم شجاعت و نترس بودن می تواند برگ برنده استقلال باشد
محمد نوازی ما با یک گل پرسپولیس را می بریم اگر به آرش برهانی بازی برسد برگ برنده استقلال خواهد بود چون او الآ تشنه گلزنی است
رضا عنایتی به عنوان یک عاشق استقلال دوست دارم این تیم برنده باشد و آرش برهانی هم گل بزند این حرف من نیست بلکه همه می گویند بازیکنان با تجربه استقلال نقطه مثبت این تیم در مقایسه با پرسپولیس است
اصغر حاجیلو استقلال دو گل به پزسپولیس خواهد زد و بازی با نتیجه دو بر صفر تمام می شود کادر فنی استقلال و مربیان با تجربه استقلال قطعا برگ برنده این تیم مقابل پرسپولیس است
حسن روشن استقلال با نتیجه دو بر یک برنده می شود مهدی رحمتی در دورن دروازه و آرش برهانی در خط حمله برگ برنده استقلال هستند
علی موسوی این بازی مساوی خواهد شد، آن هم از نوع بدون گل! با توجه به اینکه گفتم بازی مساوی می شود، پس هیچ تیمی برگ برنده ندارد اما فرهاد مجیدی با انگیزه بالایش می تواند همه معادلات را به هم بزند
هادی طباطبایی بازی این دو تیم همیشه دور از آن چیزی بود که فکرش را می کردیم اما با توجه به عرق به استقلال می گویم با نتیجه دو بر یک به برتری می رسیم مهره های خلاق استقلال خیلی به امیر قلعه نویی کمک خواهند کرد

 

[ چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:,

] [ 11:33 ] [ عرفان ]

[ ]

نوازي:استقلال بهترین است

پيشکسوت استقلال با ابراز اميدواري از پيروزي استقلال برابر پرسپوليس مي‌گويد تيمي که آرامشش را حفظ کند، برنده مي‌شود.
نوازي:استقلال بهترین است

به گزارش افکارنیوز، محمد نوازي درباره خاطراتش از داربي‌ها گفت: همه داربي‌ها خاطره‌سازند. فشار مردم به حساسيت‌ها مي‌افزايد و به بازيکنان استرس مي‌دهد. من در داربي‌ها تلاش مي‌کردم عملکرد خوبي داشته باشم و اگر الان بازي استقلال و پرسپوليس آن شور سابق را ندارد، به خاطر ماديات است. در زمان ما پول کمتري بود و بازيکنان تلاش بيشتري مي‌کردند اما الان تنها حساسيت باقي مانده و از کيفيت خبري نيست.

او در ادامه با اشاره به داربي جنجالي ۴۹ که در سال ۷۹ برگزار شد، اظهار کرد: در آن ديدار با يک شوت از راه دور به عابدزاده گل زدم. آن گل، گلي زيبا بود که هنوز در ذهن مردم مانده است. پرسپوليسي‌ها مي‌گويند با آن گل نقره داغ شدند و استقلالي‌ها هم مي‌گويند آن شوت، عابدزاده را محو کرد. اما در پايان آن ديدار حوادثي روي داد که همه چيز را خراب کرد.

پيشکسوت استقلال در ادامه افزود: متاسفانه ما را به شکلي محروم کردند که حق‌مان نبود. آن محروميت به من لطمه زد. من به تيم ملي دعوت شده بودم اما آن مسائل روي فوتبال من تاثير گذاشت.

او با اشاره به زدن يک گل ديگر به پرسپوليس در ليگ اول حرفه‌اي بيان کرد: شرايط در داربي‌ها دشوار است. در آن ديدار يک پنالتي را به گل تبديل کردم. زدن پنالتي در داربي‌ها جرات مي‌خواهد چراکه همه تماشاگران با سروصدا به شما استرس وارد مي‌کنند. من تنها افسوس پنالتي‌اي را مي‌خودم که در ديدار با آنيانگ از دست دادم.

نوازي در پاسخ به سوالي درباره داربي ۷۷، گفت: مطمئنا دوست دارم استقلال برنده باشد. حساسيت‌ها بالاست اما آرامش آبي‌ها و تجربه بازي برابر استقلال خوزستان به آنها کمک مي‌کند تا بهتر کار کنند و قطعا هر تيمي که آرامش را حفظ کند، پيروز ميدان خواهد بود. من تصور مي‌کنم حضور برهاني مي‌تواند به استقلال کمک زيادي کند و آنها را پيروز از ميدان خارج کند.

[ چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:,

] [ 11:31 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه